När kommer nackenchocken?

Vill börja med att säga tusen tack för alla fina ord både här och på facebook.
Ni är så bra!
Tack för ert stöd :)

Idag har jag varit inne i Sundsvall och fikat på ett underbart café vid namn Barista med Sara och Myra! Dagen kunde verkligen inte börjat bättre :) Jättemysigt!
Sen åkte jag hem, vi åkte och handlade och medan Niklas knäckte rygg så lagade jag mat; tacopaj blev det idag! Jag hann dessutom tappa ett ägg på mattan så med andra ord har jag hunnit tvätta, diska i massor och dammsuga och snabbstäda!
Vid åtta började Robinson (tyvärr ingen nakenchock idag heller!) och under tiden det höll på kom Magnus över med fika! Medan grabbarna har sett någon gammal movie har jag nu satt in massa foton i fotoalbum! :)

Imorgon blir det gym och städdag för på torsdag kommer svärföräldrarna! Ska också baka pizzasnurrorna du tipsade om, Anneli! Blir jättespännande :) Ska dessutom göra cupcakes också! Blir så mysigt med Enbergbesök! :) Hockey blir det också gott om i helgen, 3 matcher på 3 dagar!


Coolaste killen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mums så gott det låter med det du ska baka! Kul att Niklas föräldrar kommer :)kram

2011-08-31 @ 08:36:54
Postat av: PAPI

HA DET SÅ BRA, OCH HÄLSA BRAGE O CARINA, SEN KAN DU GE NIKLAS EN LYCKOSPARK!!!

KRAM GOA LISA...

2011-08-31 @ 09:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0