Muffins och SIBA

Anonym om Försök till cupcakes:
Vad är det för smak på de svartliknande muffinsen?:) tyckte dem såg goda ut!

Svar:
Det är vanliga chokladmuffins. Muffinsformarna är svarta. Jag hade dem i ungnen 10minuter på 200grader och dem blev lagom geggia inuti. Riktigt goda, önskar jag kunde ge dig en men jag antar att du inte är i sundsvall! Vill du ha recept får du säga till, jag tog recept på både muffins och glasyr från boken "7 kakor". :)


Anonym om KRASCH:
Jag har också blivit lurad av siba. De bryr sig inte om sina kunder alls. Ska aldrig nånsin handla där med.

Svar:
Stackare! Då har du säkert varit lika frustrerad som jag! Jag säger precis som du, de bryr sig inte om sina kunde och jag kommer inte heller handla där igen.
  Siba har ringt idag så jag hoppas jag kan få en fungerande dator. Gå in på deras sida och klaga så kanske du också kan få nåt i gengäld.

OBS!
Se dessutom upp för Bredbands Bolaget, vi kom överrens om en deal med de lade efter det på 50:- i månaden mot vad vi hade året innan, vår deal! LURENDREJERIER! Idioter....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade gärna tagit emot en muffins men befinner mig tyvärr i Småland. Men jag är en person som älskar muffins så om det inte är något besvär så tar jag gärna receptet! :) När man har lyckats göra dem kladdiga i mitten är de perfekta, mina blir aldrig kladdiga så måste göra något fel..

2011-08-10 @ 22:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0