Miles and miles apart

PAPI om Otur, otur och hör och häpna; OTUR!:
EFTER REGN KOMMER SOL!
VARMA KRAMAR FRÅN MEJ!!

Du har så rätt så Pappa! Idag skiner solen, jag börjar bli riktigt sugen på ett gymkort och känner mig glad.
Det funkar inte att hänga upp sig på allt som att datorn kraschar, att a-kassan inte ger dig ersättning ÄN, glassbilen slutar med DIN glass eller att SIBA lurar sina kunder. Sånt är till för att förstöra, det lyckas visserligen bra men en dag räcker att vara irriterad på sånt sen får det blåsa vidare!


Därför ska jag nu ta tag i att fixa till lite i lägenheten, finns mycket kvar att göra trots att det nästan känns klart. Spotify är igång och vad gör en gladare än musik?! Kanske det faktum att mina bilder är påväg (dock gick det inte redigera dem tack vare datorn) och jag kommer ha många pysseldagar framför mig.

Igår tog jag mig modet att lämna in ett CV på H&M. Dem sökte ingen nu men jag fick åtminstone lämna CV och det var en supertrevlig tjej. Det leder troligtvis inte till något men det spelar ingen roll just nu. Jag VÅGADE lämna ett CV i min favoritbutik. Jag är stolt över mig själv!

Kommentarer
Postat av: PAPI

BRA LISA!

JAG TROR ATT BEHÖVS DET NÅGON PÅ H&M, SÅ KOLLAR MAN FÖRST OM DET GÅR ATT ANSTÄLLA NÅGON SMIDIGT, OCH DÅ ÄR DET EN KLAR FÖRDEL ATT HA LÄMNAT ETT CV , SAMT ATT HA VARIT DÄR, SÅ HOPPAS OCH LYCKA TILL!

HOPPAS OCKSÅ ATT HEMGLASS HAR FYLLT PÅ SUNBORN-LAGRET TILL NÄSTA GÅNG...

KRAM !!!!

2011-08-10 @ 14:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0