Mer inredning



Fick precis en rolig nyhet! Ida kommer till Sundsvall imorgon! Vilket betyder att jag får lite social tid i mitt liv av en urgullig tjej! Toppen! :) Nu tänkte jag visa er lite framsteg i lägenheten idag, men inte för mycket lite måste vi ju ha kvar till en annan dag :)





Visst blir det fint? :) Niklas sa för en stund sen "Jadu, såhär fint har man då aldrig haft de förr"! De måste ju ändå betyda att vi har de ganska så kanon! :)
Nu ska vi ha lyxig kvällsfika, vad det bjuds på får ni veta imorgon! Jag kan ju inte avslöja allt idag!

SOV GOTT


Kommentarer
Postat av: Sandra

amen shit! jag fattade inte att man fick ut ett bakat bröd ur det också, haha! fan va coolt! trodde bara den knådade degen som en kitchenaid gör, men nu är jag med på noterna! hur praktiskt som helst ju! :)



aa simma är den bästa träningsformen jag vet! är ju aldrig fel att avsluta träningspasset med lite bastu eller bubbelpool hehe :)



vad bra att dom har öppet hus! då har du ju verkligen chans att se om det är nåt för dig. Alltid kul att testa på lite med! :)

2011-08-04 @ 23:41:14
URL: http://anotherfucking.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt mysigt inrett, där hade man trivts! Kan även passa på att skriva här när jag ändå kommenterar, att laxen nedanför såg riktigt god och fräsch ut. Tack för mat-tipsen, de kommer väl till hands! :)

2011-08-04 @ 23:56:44
Postat av: PAPI

RUMMET SER JÄTTEFINT UT! SEN IKEAHÅLET, DÄR KAN NI HA ERA PARAPLY JU.......!

KRAM , NU SKA JAG TILL ÄNGELHOLM!

2011-08-05 @ 07:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0