Jag är tydligen en skitdålig människa

johanna om Älskade gympass:
Du hackar rätt mycket på folk eller på folk du valt ut. hur vet du hur jag har det? hur vet du hur mitt liv ser ut? fotografera du då om du är så duktig jag kan då inte se det i dina bilder iallafall :)
jag är väldigt nöjd med mitt liv men i din blogg ser det inte ut som att du är det.
och 0m det var mig du menade i ditt blogg inlägg så tycker jag du ska sluta ljuga o lägga till massa saker för det var inte så jag kommenterade, jag skrev endast att vi har 5 cafeer då blev du skitsur. lägg ner din blogg och ditt skrivande med krönikor för det är skitkasst ingen som vill läsa sån skit.
o innan du skriver så lär dig formulera och stava.
och det är väl dina såkallade vänner som du snackar skit till om mig såklart dom tycker samma som dig annars blir du ju sur. Jag klagar inte utan jag säger exakt vad jag tycker men du är en sådan typisk person som vill hålla sig i bakgrunden o snacka skit bakom andras ryggar. inte konstigt att du ha så få vänner lilla du. skaffa dig ett jobb o ett liv för fan!
IP: 79.138.154.107


Hur i helvete orkar man bete sig på detta vis?
Jag har tydligen inga vänner och ingen vill läsa min krönikor för jag är kass på att skriva?
Känns sådär kul att logga in och läsa dessa kommentarer.

(Vet att jag bara borde ignorera för uppmärksamhet är vad taskigt folk vill ha men jag vill bara få bort människan!)
Kan man blocka någons ip adress på blogg.se?

Kommentarer
Postat av: becky

älskade lisa, mitt gatubarn! det stämmer inte alls! du är toppen, härlig, rolig å bäst på alla sätt å vis! =) <3

2011-08-30 @ 20:38:08
Postat av: Anna

Blockera ip

För att blockera en ip-adress från att kommentera på din blogg går du till Inställningar,Moderering.

Skriv därefter in de ip-adresser som du vill blockera i det översta textfältet. Notera dock att kommentarerna fortfarande kommer fram till dig, men de publiceras inte på bloggen.



2011-08-30 @ 21:30:47
Postat av: Anna

Hoppsan blev något fel...:)

2011-08-30 @ 21:33:11
Postat av: tilda

Fast det är svårt så försök att inte bry dig om dessa kommentarer. Bara människor som har otroligt lågt självförtroende trycker ner andra på detta sättet. Inget av det hon sa stämmer, du är en härlig person som jag är glad att ha lärt känna och dina krönikor är helt klart bland de bästa jag läst!

Kram

2011-08-30 @ 21:50:40
Postat av: Hanna

Du är en grym tjej som kommer gå långt, skit i hennes dumma kommentarer, hon har väl inget bättre att göra än att sitta å klaga!! pinsamt. många pussar å kramar till världens bästa Lisa

2011-08-30 @ 22:03:07
Postat av: Mikaela

HAHA! Vilken jävla loser! Skit i henne Lisa, du är 100 gånger bättre än hon någonsin kommer bli!

2011-08-30 @ 23:48:47
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: E!

HAHA, ojoj nu var hon igång igen ja! Och inte lite denna gången heller! Mycket kan man ignorera, för såna är inte värda ens tid. Men man ska inte behöva ta allt heller? Så bra att du tar upp det, så hon kanske kan läsa vad hon själv skriver, och inse att hon är pinsam, och snarare förnedrar sig själv, än dig. Och du gör rätt i att blocka, finns nog ingen annan lösning med såna människor. Lycka till & hoppas du slipper det snart :) Kram!

2011-08-31 @ 00:36:07
Postat av: Mamma

Lisa, lägg ingen energi på den där människan som skriver. Du vet att har man ett eget liv som man är nöjd med är man full av godhet mot andra......och tvärtom. Skulle nog behöva en dos av goa Stina :-)

Är så stolt över dina krönikor, men du, har du glömt maila de som jag ville ha till jobbet ;)

Ha en toppendag! Kram kram kram PS! Älskar "blixt-fotot"

2011-08-31 @ 08:29:43
Postat av: Niklas

Du är bäst och ska absolut inte ta åt dig av något som den här lustigkurren säger! keep up and do what your good at, write :) pussar <3

2011-08-31 @ 23:04:01
Postat av: johanna

inna ud hänger ut nån i din blogg så kan dom gå in på min o se vad du skriver och vad du skrev före allt detta starta. det är ju så synd om lilla lisa.!

2011-09-01 @ 07:26:26
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/
Postat av: Ida B

DU är GRYM! Skaka av dig bara. Det är det bästa man kan göra....

2011-09-01 @ 10:23:59
Postat av: Anonym

Men Gud vad patetiskt av henne! Stå på dig!

2011-09-01 @ 17:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0