Home sweet home



Home sweet home!

Känns amazing att vara hemma! Efter 9 timmars resa blev det en snapp p-nap innan det bar av på lillebrors hockeyträning, därför efter åkte jag, pappa, albin och Aji till donken för att äta å hälsa på lillasyster!! Somnade gott i systers säng sen och vaknade lagom till att hon kom hem å kröp ner! Haha:)

Idag har vi varit nere på stan och ätit, tjejerna på bilden dvs. jag, linnell å maja är det som har varit superteamet idag! Hämtat körkort, fixat dricka, druckit banana split på MAX (jag som HATAR max, har sagt att jag aldrig skulle sätta min fot där igen....)!
Nu väntar träning, Ajis afropass är det vi ska gå på! Så kul! Älskar Ajis afro! Trots att jag inte kan dansa! Haha! Efter det blir det kex, ost å vin med Becka å Linnell (kanske pajen å lillsis me)

Skulle vilja sammanfatta att vara hemma med ett ord;

LOVE<3

Ps. Jag saknar dock min underbara pojkvän och min nya fina stad och lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lyxshake på max äger =)

2011-08-16 @ 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0