Hockey på kanal 10

Inte ofta jag går med på att se hockey på tv men idag gör jag det allt! Petter står i mål i Forsbergs lag i nån välgörenhetshockey! Blir så glad över detta intiativ! Hjälpa sjuka barn, bra grabbar där! Önskar ja kunde göra något så fint :) dessutom är jag glad för Petters skull, det är sjukt att ett misstag kan förstöra så mycket! Jag tror dock på att man kommer långt genom at vara snäll! Därför ska jag nu hålla tummarna å heja på Petter! Kanal 10 för er som vill göra detsamma :)

Kommentarer
Postat av: PAPI

JAG ÄR OCKSÅ JÄVLIGT GLAD FÖR PETTERS SKULL, HAN ÄR SÅ VÄRD DETTA!! HOPPAS ETT ELITSERIELAG TAR HONOM, SÅ KAN TROJA STÅ DÄR OCH SUKTA!!!!

KRAM PÅ ER.

2011-08-11 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0