Great lagdag



Igår var det som sagt brännboll å mat med Niklas nya lag, Sundsvall och respektive. Var måttligt nervös innan, det är ju trots allt min nya liv det handlar om. Vid kvart i fyra hoppade vi in i Magnus bil där han och Ida var laddade för en dag med nytt folk, väl på plats fick vi se omklädningsrummet och allt. Så jäkla fint! Nästan så man själv vill spendera dagarna där nere! :) Sen blev det brännboll, lag Äldre mot lag Yngre. Konstigt nog hamnade jag i lag Äldre just för att Niklas tillhör de äldre i laget. Haha. Synd var väl de för vi förlorade ganska så stort, Ida stukade tummen och jag fick träningsvärk (märks att man inte vatt i gymmet på ett tag...)! Efter det satt vi och pratade alla tjejerna och vilka söta bebisar 3 av dem har! Saknade Milo lite extra när jag fick umgås med dessa godingar! För att inte tala om vilka goa tjejer! Jag har aldrig vatt med om att alla är så goa, ofta känns de som att man alltid tycker nån är sådär men det kan jag då inte säga den här gången. Grymt bra tjejer och det känns som en enorm lättnad! :) Sen bjöds det på pizza och massa prat, riktigt mysigt! Singelkillarna begav sig uteställena å vi andra begav oss hem, Niklas och jag hamnade dock hos Magnus och Ida där det blev rejäl fight i plump.. Jag lyckades ta hem minsta poängen ever, well done! Svanis & Enis (som vi kallar dem ibland! Haha) tog första platserna och tjejerna hamnade lite lägre ner... Vi fick se Idas första glansdag i tv, killarna fick dricka öl och som grädden på moset fick vi äta popcorn och nonstop!

VILKEN TOPPENDAG/KVÄLL!
Tack alla inblandade!

Idag har vi haft revansch i plumpen och ätit massa god fika. Killarna hade sen frivillig träning och jag och Ida satt på läktarn i väntan på att hon skulle åka hem, de gillar ja inte dock! Sen blev det hem och äta friterade pommes (pasta för nyttiga Niklas;P) med kött och champinjoner och självklart såg vi SvenssonSvensson. Nu har jag pratat me underbaraste Pillan och fått veta allt skvaller från staden med stort L. Som jag saknar denna kvinna! <3 Ett samtal med pappa och ett med mamma så vet jag dessutom att deras semester är slut. Hoppas ni får de bra på jobbet mamma, pappa och Pillan (och alla andra som ska jobba och känner sig träffade!:))

Orkade ni läsa allt?
Blev kanske lite väääääl lååångt.

Kommentarer
Postat av: PAPI

TOPPEN ATT ALLT KÄNNS BRA!

DET ÄR INGA PROBLEM ATT LÄSA, HUR MYCKET DU ÄN SKRIVER, FORSÄTT SÅ, SNÄLLA DU.

NU ÄR JAG PÅ JOBBET IGEN, MED SAMMA HÄRLIGA ATMOSFÄR, SOM INNAN SEMESTERN.

HA EN BRA DAG, SÅ HÖRS VI SENARE!!

HÄLSA ENIS!!

KRAM LOVE YOU! PAPI

2011-08-08 @ 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0