Blixtar & Dunder

I fredags satt jag, Niklas och hans lagkompis Thörn och drack lite öl/vin och spelade The Mexican. Somnade sen på 2sekunder! Lördagsmorgonen började med en febrig Niklas med väldans ont i halsen. Eftersom vi därför inte kunde åka på trav fick jag köra bort de andra som skulle dit, jag hittade dessutom hem på första försöket! Handlade ett par ggr då minnet var lite väl kass och på kvällen beställde vi hem pizza och sen såg vi allt från Poseidon till Segemyhr!

Lite efter midnatt drog ett jäkla oväder in här och självklart ställde jag mig på balkongen för att försöka få en bild på blixtrandet. Och på en av 20 bilder så syns faktiskt blixten, se själva!


Såhär ser de flesta bilderna ut..


& här lyckades jag fånga blixten! Coolt om ni frågar mig! Va tycker ni?
(Bilden är min och får inte användas av någon som inte frågar, bara för att vara införstådda i de.)


Kommentarer
Postat av: Den åskrädda!

För första gången så är jag glad att jag inte var hos dig då:P

2011-08-28 @ 10:45:18
Postat av: PAPI

VILKEN TOPPENBILD! DEN VILL JAG HA PÅ MIN VÄGG HÄR HEMMA I LJUNGBY, SNÄLLA!!!!

KRAM!!

2011-08-28 @ 11:05:52
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-28 @ 11:10:05
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snyggt!

2011-08-30 @ 09:40:09
Postat av: Mamma

Fantastiskt foto! Håller med pappa, perfekt som tavla....så nu har du fått juklappstips ;)

2011-08-31 @ 08:12:45
Postat av: Emma

Åh, nu blev jag avundsjuk. Blixtar måste nog vara de svåraste att fånga på bild! Grymt foto :D

2011-09-01 @ 15:19:52
URL: http://fireflying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0